Escàndols que van provocar ancoratges de notícies de gran abast



Per Carmen Ribecca I Nicki Swift/19 de febrer de 2016 20:22 EDT/Actualitzat: 25 de desembre de 2017 11:19 EDT

És responsabilitat de l’ancoratge de notícies informar objectivament dels fets, que requereix un cert grau de confiança entre el periodista i l’espectador. Un gran escàndol pot fer trontollar aquesta confiança, enviant la credibilitat de tota la sala de notícies que girava a la séquia. Amb un cicle de notícies de 24 hores que té constantment fam de contingut, un periodista desgraciat és tan sucós com qualsevol. A continuació, es mostren algunes anotacions de notícies que, sorprenentment, es van trobar al final equivocat de la història.

Bill O'Reilly



Llarg temps Fox News l'amfitrió Bill O'Reilly es va veure obligat a abandonar la xarxa The New York Times informe de bombesrevelant que va pagar al voltant de 13 milions de dòlars en assentaments secrets a cinc dones que l’acusaven d’assetjament sexual o d’altres comportaments inapropiats.

O'Reilly ha denegat amb vehemència totes les acusacions, fins i tot en la seva declaració sobre la sortida de la xarxa quan va dir que era 'tremendament descoratjador que partíssim de maneres per reclamacions completament infundades'.



Fox News la companyia matriu, 21st Century Fox, va emmarcar el robatori d'O'Reilly com una decisió mútua, afirmant en un comunicat: 'Després d'una revisió minuciosa i minuciosa de les denúncies, la companyia i Bill O'Reilly han acordat que Bill O'Reilly no serà tornant al Fox News Channel '. Es creu que la pressió pública i pèrdua d’assistència dels anunciants van influir en la sortida d'O'Reilly.

El creador amb opinió deSense zona de rotació posteriorment es va perfilar a través del seu lloc web i podcast, Sense notícies de tornada, on ha continuat el seu comentari diari sobre esdeveniments actuals. Tot i això, va patir un altre cop a la seva reputació a l’octubre del 2017 quan un altre article aThe New York Timesexposat un sisè assetjament sexual liquidació, per la qual O'Reilly va pagar 32 milions de dòlars.

Eric Bolling



Eric Bolling, Fox News cap de conversa i co-amfitrió de Especialistes en Fox News, va veure que la seva carrera de notícies per cable esvaïa enmig dels informes de la seva suposada conducta esquerpa envers els altres empleats. El 4 d’agost de 2017, HuffPost va publicar un informe al·legant que havia parlat amb 12 dones que van dir que Bolling havia enviat 'una foto no sol·licitada dels genitals masculins a través d'un missatge de text a almenys dos companys de Fox Business i un col·lega de Fox News'.

El Bolling va ser suspès per Fox News, però va negar les denúncies, tuitejar: 'Espero que esborri el meu nom.' També va fallar en publicar cap tipus de declaració formal de denegació, en lloc de demandar-la HuffPost segons el periodista que va trencar la història, Yashar Ali, per difamació Varietat. Fox News llançat investigació pròpia i un mes després, Bolling no es trobava.

En un comunicat de a Fox News El portaveu, la xarxa va dir: 'Bolling i Fox han acceptat fer-se de manera amigable', i va anunciar que el seu espectacle seria cancel·lat. 'Agraïm a Eric els seus deu anys de servei als nostres espectadors fidels i li desitgem la millor sort'.

Brian Williams



Brian Williams tenia la barreja perfecta entre la probabilitat i la integritat professional de tots. Va ser el George Clooney de notícies de la xarxa. Tot això va canviar el 2015, quan va ser exposat per haver mentit per haver-se trobat en un helicòpter de Chinook que va ser obligat a disminuir després d'incendiar el RPG a l'Iraq. En realitat estava un helicòpter completament diferent a aproximadament mitja hora de distància on va tenir lloc l'atac del chopper.

Aquest descobriment va obrir les portes per a la revisió dels mitjans de comunicació i d'Internet, que van ser descoberts ràpidament afirmacions més exagerades o mentides sinceres que havia explicat sobre la denúncia de Nova Orleans durant l'huracà Katrina, la caiguda del mur de Berlín, entre d'altres. Després del que molts van veure com un disculpes a l'aire inadequades, Williams va ser suspès sense pagar fins que finalment es va reinstal·lar MSNBC servir com a cap de notícies Breaking Anchor, que sona tota mena de fantasia, però en realitat va ser una detracció massiva. Tenint en compte les seves faltes, és remarcable que segueix sent un periodista.

Rick Sanchez



En el que probablement va ser la baixa més fàcil dels empleats de tots els temps, Rick Sanchez va ser acomiadat de CNN l'endemà de la seva famosa entrevista SiriusXM amb Pete Dominick, durant la qual va llançar algunes declaracions antisemites pesants que eren capaços de matar qualsevol carrera, i molt menys una. que es basa en la creença intrínseca de la gent de la vostra integritat periodística objectiva.

Notícies ABC Va transcriure les declaracions de Sánchez que inclouen: 'Et dic que tothom que dirigeix ​​CNN és ​​molt com Stewart, i que molta gent que gestiona totes les altres xarxes és com Stewart i, per tant, és que la gent de aquest país jueu, és una minoria oprimida? Sí ... No veig a algú que estigui treballant aquests dies perquè són jueus. ”

CNN va emetre la declaració: 'Rick Sanchez ja no és a la companyia. Agraïm a Rick els seus anys de servei i li desitgem bé ”. Sánchez va agafar un hiat abans rebotant de nou Fox News llatí, on exerceix de col·laborador. De vegades apareix a sobre Fox News, que probablement l’atén un retard important amb finalitats d’edició, per si de cas decideix anar-hi tot Infowars de nou.

I més aviat



El 2004, 60 Minuts La productora Mary Mapes va portar una històriaCBS Evening News ancoren Dan Més aviat sobre documents que suggereixen que pugui tenir el president George W. Bush va rebre un tractament preferencial respecte al seu servei a la Guàrdia Nacional de l'Aire de Texas. Després de la seva consideració que es podia examinar adequadament els documents, incloent-hi una validació verbal d'un dels majors nivells de l'antiga cadena de comandament de Bush, més aviat va emetre la història.

Tot això es va reduir enmig de la candidatura de reelecció de Bush. La sincronització, unida a la naturalesa escandalosa de les acusacions, va provocar una revolta massiva. Bloggers implacables va examinar els documents i van desafiar tots els aspectes de la seva autenticitat. Actors clau declaracions recurrents van fer a l'equip investigador de Mapes i CBS News aviat es va convertir un objectiu per a altres grans punts de comunicació.

Com que més aviat era el rostre de la història, la culpa va caure en la seva falda i la pressió de la xarxa va obligar a demanar disculpes a l'aire. Més o menys dos mesos després de la disculpa, Més aviat va anunciar la seva dimissió des del seient d'ancoratge, tot i que va afirmar que la seva decisió no estava 'influïda per la història de la Guàrdia Nacional'.

'He tingut la sort i la benedicció d'aquests anys de tenir la que és, per a mi, la millor feina del món i tenir-la CBS News', Va dir més aviat durant el seu anunci de dimissió. 'Al llarg del camí, he tingut l'honor de treballar amb alguns dels professionals més talentosos i dedicats del món i agraeixo l'oportunitat de continuar fent-ho durant els propers anys'.

Lara Logan



Lara Logan no era una àncora, però era una periodista que va créixer ràpidament 60 Minuts que definitivament tenia l'ull a les grans cadires de la xarxa. La seva primera línia de reportatge de Kabul, Afganistan i revoltes relacionades amb la primavera àrab la van posar al mapa com a periodista temible i ambiciosa que va anar als extrems per explicar una història.


rudy mancuso

Després de ser victimitzat en un terrorífic agressió sexual a la plaça Tahrir, una història que va provocar controvèrsies properes. Logan va pensar que va aterrar un gran pes en l'atac de Benghazi del 2012. Basant-se molt en el compte de Dylan Davies, un contractista de seguretat que va afirmar haver estat present quan va morir l’ambaixador dels Estats Units Christopher Stevens i altres quatre nord-americans, Logan va informar sobre la versió dels esdeveniments de Davies. 60 Minuts. Malauradament, Davies va contar una història molt diferent a l’FBI i a d’altres, cosa que li va marcar la credibilitat.

Iniciar sessió es va disculpar a l’airei posteriorment se li va demanar que prengués 'una excedència. ' Després de sis mesos, ellava tornar a 60 Minuts, però la pudor de l'escàndol de Bengasi continua eclipsant la seva reputació.

Keith Olbermann



Tot i que cap escàndol solitari va desgravar Keith Olbermann, el seu comportament descaradament poc professional li va costar feines a ESPN, MSNBC i TV actual, així com al canal de notícies FOK, que sona com una paròdia de Fox, però en realitat era el propi blog i web d'Olbermann. sèrie. El canal de notícies FOK es va engolir en el tracte amb Current TV, que va passar per adonar quan Olbermann suposadament va desaparèixer la meitat dels dies laborals programats, segons Memòria de punts parlants.

La TV actual explicava la sortida d’Olbermann així: “L’actualitat també es fonamentava en els valors de respecte, obertura, col·legialitat i lleialtat als nostres espectadors. Malauradament, aquests valors ja no es reflecteixen en la nostra relació amb Keith Olbermann i ho hem acabat ”.

Quant a la seva interpretació a MSNBC i ESPN, Olbermann va ser expulsat del primer poc després que es va revelar que no va obtenir l'aprovació de diverses aportacions polítiques, segons va informar. CNN. La seva sortida d’ESPN (que va ser en realitat la segona vegada que va ser empleada per la cadena d’esports) va ser reportat com 'una decisió empresarial per avançar en una altra direcció', però es van produir murmuris sobre les disputes de contractes i el descontent de la xarxa amb el comentari d'Olbermann al comissari de la NFL, Roger Goodell.

Ann Curry



Segons la història, Ann Curry va ser utilitzat com a peó en una estratègia per aconseguir que Matt Lauer renunciés al seu contracte; se li va oferir Avui fondejar amb l'esperança que fallava. El llibre de Brian Stetler, Part superior del matí: Dins del món dels cutthroat TV del matí (via Nova York revista) detalla els presumptes tractes de les portes posteriors. Segons el llibre, la sortida de Meredith Vieira de totai juntament amb Good Morning AmericaL'augment en les qualificacions va deixar tant Lauer com Curry en condicions d'aprofitar suculents contractes. L'acord de Lauer estava a prop del seu final, i Curry tenia una estipulació del contracte que li va assegurar una esquerda al seient d'ancoratge després de Viera, o bé podia anar a una altra xarxa. L'únic problema: Lauer suposadament no podia suportar Curry, de manera que per mantenir Lauer feliç, la xarxa suposadament havia de trobar una manera d'evitar a Curry. Tens tot això?

Suposadament, els caps de la xarxa i els veterans membres de la tripulació que tampoc no eren partidaris de Curry van fomentar un ambient de treball incòmode, la qual cosa va obligar-la a abandonar el càrrec voluntàriament, i va aparèixer a Lauer en el procés. Curry va lliurar undiscurs de sortida llàgrima de la Avui sofà de televisió dos anys després que va ocupar el seu lloc.

Sabem el que estàs pensant: això sembla una gran quantitat de buggery del mantell i el punyal per a un programa que després va llançar un segment on Carson Daly acaba de perjudicar Twitter. Potser Curry és el guanyador aquí?